A gemkapocs.hu irodaszer - Cégellátó B2B Webáruházunkhoz keresünk adminisztrátor- üzletkötő - értékesítő munkatársat otthoni munkavégzési lehetőséggel.
Feladatok, munka:
- Megrendelések feldolgozása
- Reklamációkezelés
- Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás és új potenciális üzleti lehetőségek felkutatása
- Árajánlatok készítése és az értékesítési folyamat végigvitele
Munkaidő:
8-17h között
Fizetés:
fix órabér + jutalék
3 hónapos próbaidő
Elvárások:
-
Vevők igényeinek (problémáinak) gyors megértése és a lehetséges megoldások gyors megtalálása
-
Kiemelkedő, gyors gondolkodás
-
Lényegre törő, tömör és könnyen érthető kommunikáció
-
Gyakorlat saját munkád és feladataid szervezésében
-
Csapatjátékos szemlélet a munkavégzés során
-
Saját munkáddal szembeni kritikus gondolkodás képessége
-
Windows, MS Office, Excel, World, felhasználói szintű ismerete
-
Angol nyelv-ismeret előnyt jelent
Kedves, kommunikatív, empatikus, szerethető személyiség legyél.
Értékesítési és vagy ügyfélszolgálatos szakmai tapasztalat előny.
Végzettség:
Minimum Középiskola
Nyelvismeret:
Magyar
Angol (előnyt jelent)
Munkavégzés helye:
Budapest VIII. vagy XIII. kerület illetve otthoni munkavégzés.
Jelentkezés:
Küldd meg részünkre motivációs e-mailed és csatold önéletrajzod a sales@gemkapocs.hu email címre.